Sadface..

Sitter och nöter http://www.youtube.com/watch?v=P3YDYlFohfw&feature=related den låten tp hela tiden just nu. Blir tp grymt depp när jag lyssnar på den för den stämmer in nästan precis på hur mitt förhållande till pappa är..

Sen är de ju en irriterande bra låt också ;)


Gick till skolan på morron idag men gick hem efter första lektionen för de blev för mycke me febern och så. Annars har jag inte gjort så mycket idag, suttit vid datan, ätit glass och kollat åp lite ''home videos'' på mig och viktor när vi var små :D

Nu ska jag förtsätta lyssna på musik och tp inte göra så mycket annat. Ta de lungt och vila upp mig så jag orkar städa rummet ikväll x)

bloggar mer när jag kan och orkar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0