Glad cheeey!

Nyss hämtat mammas killes data laddare som är en precis likadan laddare som jag har till min data, HAPPY FAAAAACEEEE!!!

Blir inget långt inlägg för jag ska alldeles strax skutta till tv-rummet och se idol me mamma och Janne :)

Gick ju till skolan idag, stod ut en lektion, sen blev de för mycke.. :S men imorn ska jag fan vara hela dagen så att jag kan vara med Anton efter skolan!

Kvällen är gjord: glass, idol, kaos i båstad och sen avslutar man med lite breaking news! kan de bli bättre? jo, om Anton skulle varit här.. men han håller just nu på med nå grejs till skolan med sin pappa så blev inte å vara me han nå idag :( aja imorn då smäller de!

nu ska jag gå och fixa mig lite glass, bloggar mer imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0