So why don't we run away?

Jag har skrivit mina regler
Ingen fick ändra på dom
Jag tog första bästa vägen ut
När någon bad mig tänka om
Det kanske kommer kännas
Det ror jag inte för
Jag skulle inte ens vara hälften
Utan det jag gör

Taggen är på fullt inför Melissa Horn även om de kanske är i oktober men faaan va jag längtar!!

Ikväll blir det Harry Potter med min underbara, skulle egentligen gå imorn men vi bokade om för vi ska käka 3-rätters och lite sånt lyx, sen ska vi till vladde och va sociala! Så då går vi idag istället ^^

Idag har jag inte gjort så mycke, diskat och dammsugit köket för att få pengar till bion men annars duschat och sovit tp :)

Igår gjorde jag inte heller så mycke tp sov, såg criminal minds och hade SUUUPER ont i huvet så då kom älsklingen med plättar och hjortronsylt till mig, fuck va gott de var!

Nu så ska jag tp äta sen sova nån timma och sen vara med pojkvännen!<3

Bloggar mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0