Paranoid bitch - check!

Inte bloggat nå på tp 37 timmar och några minuter enligt blogg.se, antar att de inte e nån som har dött av de lixom (: 

Man skulle ju kunna tycka att denna lilla trötta själ borde sova nu, men icke det. Jag har knappt sovit på veckor, sover ju själv under veckorna och under helgerna sover jag ju med Anton, och när jag ska sova själv så blir jag en aning paranoid.. Jag får syn- och hörselhallucinationer och jag är livrädd för att vara ensam och för mörker.. Tur då att mitt lilla stökiga rum är kolsvart, jag är ensam vaken i lägenheten, jag hör stolar flyttas i köket och ser skuggor gå förbi utanför mitt fönster.. Och de är ju inte bara sen jag träffade anton som de varit så utan så har de varit så länge jag kan minnas, inte nödvändigtvis att stolar flyttas i köket eller skuggor i fönstret men ni förstår vad jag menar (:

Nu kan jag tänka mig att någon kommer lägga en kommentar i stil med ''men tänd en lampa då..?'' och då svarar jag: Jag har ALDRIG kunnat och kommer aldrig kunna sova med lampor tända.




Idag har jag inte gjort så mke, sett criminal minds, varit med anton och spelat trainstation på facebook. De är typ de som jag gör under dagarna, förutom att försöka sova, vilket e svårt när man är ensam hemma och rätt så livrädd för att vara ensam hemma.. hm, tought one.. 

Nåja nu ska jag se lite jackass eller nått, bloggar mer imoron


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0