Om det bara fanns ord..

Just nu sitter jag i Antons kök och väntar på att köttfärsen ska tina upp samtidigt som jag tänker på dessa 3 underbara månader med min älskling♥ 

Efter så lång tid blev det du och jag, fan så glad jag blev! Så jävla glad att jag har dig! Den enda som alltid ställer upp och finns där, min ängel♥ Du vet vad du betyder för mig och du vet också att jag inte klarar mig utan dig, mer än så behövs det inte sägas♥ Du är den enda som kan sätta ett leende på mina läppar när jag mår som värst, tack för att jag har dig min underbara pojkvänn♥

Heh, nu blev jag tårögd (a) kan bara inte sluta tänka på vad jag hade gjort utan dig Anton.. Du vet vars jag hade varit om jag inte träffat dig och jag e så obeskrivligt tacksam för att du alltid finns för mig♥

Ville bara säga det :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0