let's have some fun, fun, fun!

Sitter just nu, tp kvart över sju på morgonen, i familjen ahlströms vardags rum med tv-kontrollerna och datan i högsta hugg! Finns ju som inte så mycket annat att göra just nu om jag säger så.. Alla andra sover och molly behöver inte gå ut än, ska gå ut med henne tp vid åtta - nio kanske :)

Somnade väl kring tp halv tre - tre inatt på antons soffa för den delen, han såg så söt ut där han låg och snarkade samtidigt som han tog upp hela jävla sängen.. i alla fall, sen av någon anledning så bestämde sig anton för att vakna till vid halv sex. Självklart så väckte han mig och som vanligt så kan jag inte somna om.. WIHOOOO! Elleer..?

Vad finns det att göra tjugo över sju på morgonen? Kanske ska tömma diskmaskinen eller något :o ah, jag får klura på det.. ;)

Bloggar mer senare snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0