Hmm..

Blir lite ledsen på blogg.se faktiskt.. Skulle koppla mitt mobilnummer till bloggen så jag kan mobilblogga men då är min telefon redan kopplat till ett annat konto på blogg.se tydligen. Satt och funderade på vilken blogg det kunde vara och då kom jag på att det är bloggen som jag gjorde innan denhär som jag har tagit bort.. Blir så less när man tar bort t.ex. bloggar men de tas ändå inte bort :( sen försökte jag logga in på kontot så jag kunde ändra de men nejdå, då funkade inte lösenordet och även om jag återställde de tp 3 gånger så funkade de inte ;o

Jag e suuur :C


Idag ska jag sova minst lika mycke som igår, har JÄÄÄÄTTE ont i magen och jag måste ju orka vara med hjärtat sen också :o även om vi bara ligger i sängen och ser film och äter glass men ändå :D ;)

Nu ska jag och dammsuga lägenheten och sen ska jag soooooovaaaaa !
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0