DEPRESSION!!!!!!

Känslan när mobil laddaren är i boden och jag är långt bort åt helvete i Abborrträsk.. För en som inte vet vars de ligger så är det ca 2 mil söder om Arvidsjaur. Dessutom saknar jag min älskling så jag gråter, känns hemskt att vara borta från han igen.. Vill egentligen bara hem och få en fet jävla kram av honom och bara må med den som betyder mest ♥

Idag då: vaknade kring åtta, låg och spelade spel tp 2 timmar sen vaknade becca och hennes pappa, frukost sen in till Arvidsjaur. Först käkade becca på frasses sen drog vi till Tre Kronor och på 2 pers, varav en som precis ätit, käkade vi upp en familje pizza, FETT GODA PIZZOR JAOOOO!! Sen dollar store och efter de tillbaka till byn för å bada i poolen, fett kul jaoooozzzz. När vi badat i tp 2 timmar så blev vi hungriga och drog hem å käkade. Vid åtta virrade vi bort oss mitt ute i skogen med moppen, FETT LÄSKIGT! Och annars har vi inte gjort så mycke, saknat och pratat med Anton men annars bara tagit det lugnt (:

Nu ska jag sova så jag bloggar mer imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0