another day goes by, and I don't understand or know the reasons why

Älskar verkligen den låten
http://www.youtube.com/watch?v=FDcWZucXkl4&feature=player_embedded

Just nu sitter jag på en soffa i Antons rum och lyssnar när han fridfullt sover.. och snarkar som faaan! Jag blir fan rädd så fort han snarkar, de e läskigt vafan?!
Idag har jag inte gjort så mke, vaknade vid halv tolv, försökte få tag i anton som tappat sin telefon vilket jag inte fick reda på förens tp vid halv två.. kan berätta att jag var gode orolig! Trodde att han hade vält me moppen eller nå och åkt in på sjukhus :(

Sen har jag varit med anton resten av dagen, vi åt wellington till middag, SUPER GOTT! efter de åkte vi till alder och doppade oss :)

Imorn är det lördag, har absolut ingen aning om vad jag och anton ska göra, vi lär väl åka en sväng till alder och sen kanske inte så mke mer (:

En sak är säker, nu ska jag se film och jag bloggar mer imorn!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0