Tröttcheyy!



Hejsvejs! Inte hunnit blogga nå idag förutom dags grejen. Haft fullt upp med annat för en gångs skull!

Lisa sov ju här i natt och vi vaknade vid tolv snåret nån gång. Efter det åt vi och klädde oss sen gick vi på stan en sväng. Hittade massor som jag vill ha ;) Efter det fick jag reda på att Robin gjort illa handen och att pappa var påväg till vårdcentralen för att kolla upp vad det var så då gick jag dit och var lite moral support. Fick vänta i nästan 2 timmar innan vi fick komma in.. Konstigt att dom inte prioriterar en 3åring tycker ja.. När de var klart kom Emma och jag var me henne till typ kvart i nio eller nå. Sen la jag mig i soffan och pratade i telefon med hjärtat som är i stugan, han kommer hem imorn , saknar honom jätte mycke ♥ Medans jag låg i soffan och såg fast and furious somnade jag och vaknade till och från fram till tp tio i ett då hjärtat ringde igen och sen har jag sett på Mulan! :D

Nu var väl planen att slå igång lite Magnus Betnér - Inget är heligt och somna. Ska sova ut ordentligt imorgon för på måndag börjar skolan! Ganska skönt att gå till halv två varje dag hela första veckan ;)

Nåja bloggar mer imorgon (tekniskt sett senare idag men nu ska vi inte tänka så ;)) Så blogg u later bitches!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0