Shop 'til u drop!

Hej hej!

Hann inte göra nått tidsinställt igår, förlåt! Var fadder hela dagen på skolan igår och direkt jag sluta var jag tvungen att stressa till stan för att hinna med bussen till Luleå.

Hittade jätte mycket fint i Lule men kom bara hem med fyra nya toppar från gina, två hårsnoddar från monki och lite roliga prylar från lagerhaus. Sen var vi ju på bio också, Cowboys And Aliens såg vi. Den var riktigt bra tyckte jag :)

Sen åkte vi hem och bytte om, tog en sväng på stan här i Boden också :)
Vid elva blev Anton hungrig och allt utom Max var stängt så då fick vi gå dit å äta. 

Idag har vi tagit en till shoppingrunda fast här i Boden men de kan jag skriva mer om sen för nu ska vi åka till Anton och äta kräftor! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0