Okej, men bara en snabbis då!



Har inte tid att blogga ett jätte inlägg för Lisa kommer hit alldeles snart!

Kom hem från stallet för ett litet tag sen och har precis ätit klart min middag. Rid lektionen var rent utsagt skit och lärarn är ju inte mycke bättre.. Men hon e ny så jag får väl ge henne tid eller nå ;b annars blir de väl till att byta grupp helt enkelt! Efter lektionen tog jag mig dessutom tid att duscha Pilot, han blev jätte fin! 

Nåja nu ska jag duscha, ring min mor och be om pengar och sedan tänkte jag få tag på Lisa och hjärtat <3







Kommentarer
Postat av: Kajza

Nämen Felicia... det var väl inte alls bara skit.

Allting kan inte stämma till 100% när man haft sommaruppehåll, både hästar o människor är lite ringrostiga. Ge det en chans, sov på saken, så kanske du ser det ur nya perspektiv imrn.



kram/K

2011-08-20 @ 01:20:37
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0