Oj, shit, förlååt!



Vet att jag inte har bloggat på typ 2 dar, förlåt! Har bara varit så upptagen med annat att jag heeelt glömt bort de!

I alla fall så idag på skolan skulle vi gå nån tipspromenad runt buddby-träsket. Ungefär vid campingen så kom de en geting jävel vid Antons rygg och då blev jag jätte rädd. Duktig som jag är så hoppade jag ju bakåt en meter och gled rakt ner i ett vatten fyllt dike. Fick vatten nästan upp till midjan men som tur var så blev varken telefonen eller Antons iPod blöt. Dock fick ju jag gå dyngsur och depprimerad till tp mitt emellan buddbyn och björns för att mina nycklar var hos Anton så jag tog mig inte in hemma.. Aja nu är jag torr och på bättre humör!

Just nu väntar jag på att Anton ska komma hem från Luleå, han är på nå möte med sin rektor. Förresten så har Antons födelsedags present kommit idag! Jag som är så dålig på att inte ge bort presenter när jag redan har dom också är de 54 dagar tills han fyller år.. Funderar på att ge honom den som en tidig födelsed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0