mhmmmmm!

Inte bloggat på lite mer än en vecka :o tomt var de här!

Hmm vad har jag gjort senaste veckan då..
I helgen var jag och Anton till hans mormor och morfars stuga i degersel. Vi åkte båt, fiskade, åt och sov ;) Lyckligt nog så hade båt motorn nå slitage fel som uppdagades när vi var tp 5 km ute på vattnet så då satt jag å rodde i tp en timma (y) arm musklerna man fick då lixom !

Måndan staplade jag ved hos Anton. Såg en gigantisk spindel, hoppade upp i luften, slog huvet i bod-taket och slog ihjäl den :D

Tisdag var jag på Leo's Lekland med pappa, Robin, Philip och Philip's kompis Simon. Roligt var de där fast kan ju berätta att jag hade extremt ont i hela kroppen när jag åkte därifrån xD

Onsdag och torsdag var jag på alder hela dagen med mamam och hennes kompisar, mycke skratt blev de då x)

Idag har jag inte gjort nånting tp. Suttit på mitt rum med världens huvudvärk och bara segat :D Ikväll ska jag till Anton's farmor och farfar och äta middag med hela antons familj och så.

Imorn blir de lk för hela slanten! Tom Jones, Daniel Adams-Ray och Mustasch: here I come! 

Söndag blir de upp tidigt sen iväg till stallet för de e dags för den årliga alderritten! (Y) taggaaaaaarrr!

Måndag, tisdag och onsdag ska jag rida Piloooooteeeeeen <3<3<3 saknat honom som faan! skulle egentligen ridit han måndag till söndag men då är de så illa att de e den helgen jag ska till Anton's stuga i Porjus.  Hade hur gärna som helst stannat hemma och ridit Pilot men jag vill hinna vara med Anton när han äntligen är ledig också lixom!

Onsdag kväll eller nån gång under torsdagen åker jag iväg med Anton och hans familj till stugan i Porjus!



Nu ska jag gå och duscha och äta lite så jag bloggar mer senare eller imoron ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0