Hej, tja, tjena, hejsan, hallå, tjenixen, helluu, hur ska man börja?



Hmm, hur ska jag inleda detta lilla simpla inlägg?! Hej? Nä, för vanlig.. Chacha? Nja, för konstigt :S
Vi kör såhär för denhär gången!

Yooo, små bloggläsare! Sitter på skolan och väntar på att tiden ska gå! Hungrig som ett psyk och så men annars leker livet! Bråkade med mamma imorse, förvånande? inte precis..

Idag ska jag bara ta de lungt tänkte jag, chilla me Anton o så ;)
Imorn blir de Luleå efter skolan, gå lite på stan och så, sen blir de bio! Cowboys and aliens blir de. Western och Sci-fi, kan de bli bättre? Tror inte de faktiskt!

På skolan idag har vi nå klass kampen, suger get för er som är intresserade av att veta de!

Nä nu ska jag fortsätta klaga på att dehär suger och vänta på att klockan blir elva så vi får gå och äta! bloggar  mer när jag kommer hem!


arkiv bild, saknar min babe!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0